I've never seen you fall so hard. Do you know where you are? And truth be told I miss you. And truth be told I'm lying.

 
 
 
 
"Jag vill bara att du ska få må bra"
"Jag är helt slutkörd både fysiskt och psykiskt"
"Krya på dig"
 
"
""
"
Älskling vad ska vi göra med regnet? Det som faller så tätt kring våra ihoplindade huvuden. Distans. Trots närheten. Space. Tyngden. Jag saknar tyngen. Men den kommer att komma tillbaka, jag måste landa. Dra ner mig på jorden, ordentligt. Känslan av ett skavande höftben mot de tighta jeansen. Så långt borta. 15 kilo upp. Kilon tunga som bly har jag lagt på mig. Jag har tyngden, men på fel sätt. Allt skaver, på fel sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0